Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Благодаря колега ecotronic мисля, че точно това трябва да е!

    Comment


    • #32
      Може ли да препоръчате сервиз в софия да я погледнат колата?
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
      Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

      Comment


      • #33
        като се развие датчика на пресостата изтича ли фреона ?
        Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
        Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

        Comment


        • #34
          На 147 фейслифта е с игла, но на 156 несъм сигурен. По принцип дори и да е с игла пак се губи по малко от така наречения фреон. Най-добре иди на сервиз.
          Alfa 75 2.5 QV
          Alfa 147 1.9JTD face

          Comment


          • #35
            Ами.. при мене нямаше никаква игла. По-добре да се източи.
            Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
            Skype: nmilev64

            Comment


            • #36
              Така след като оправих проблема с включването на перката нещо не ми харесва как изтудява климатика... всички налягания са наред но просто не изстудява ако някой се е сблъсквал с този проблем да каже какво да гледам. Проверявах клапата където обръща топло студено и ми се струва, че работи нормално(или да дадете идея как да проверя дали затваря напълно да духа студено). Приемам всякъкви предположения, че е ....
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
              Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

              Comment


              • #37
                Сега се зачетох по форумите и гледам дават като възможност дехидрататора? някой сменял ли го е ?
                Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщение
                  Така след като оправих проблема с включването на перката нещо не ми харесва как изтудява климатика... всички налягания са наред но просто не изстудява ако някой се е сблъсквал с този проблем да каже какво да гледам. Проверявах клапата където обръща топло студено и ми се струва, че работи нормално(или да дадете идея как да проверя дали затваря напълно да духа студено). Приемам всякъкви предположения, че е ....
                  Ако не е дехидрататорът, а той се лови лесно с машината за пълнене, може да ти е (как да го кажа) редуцир вентилът в самия компресор. Струва 60лв. Аз го имах този проблем навремето

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщение
                    Сега се зачетох по форумите и гледам дават като възможност дехидрататора? някой сменял ли го е ?
                    Колега аз съм го сменял, но ако се е затлачил (както беше моя) прави доста голямо налягане и се усеща при каране особено на по голяма предавка въпреки работата на перката.
                    ----------------------
                    156 SW 1.8TS 07.2001
                    Fiat Tipo 1.4Mi
                    ----------------------

                    Comment


                    • #40
                      как точно се лови с машината ?
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                      Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                      Comment


                      • #41
                        Високото налягане е по-голямо от нормалното .
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Ами при мен нямаше разминаване при наляганията но ще ида и в друг сервиз да потвърдят все пак. А калпата как да я проверя дали затваря плътно?
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                          Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                          Comment


                          • #43
                            Да питам колегите с работещ климатик тук, че да не отварям нова тема, а и гледам, че горе колегата и той говори за подобно нещо като мен. Струва ми се, че климатика не изстудява много силно, т.е. като си сложа ръката, въздуха не е "леден" и при интензивно каране не-мога да достигна примерно температура в купето 20-тина градуса при външна температура около 33 градуса, та това нормално ли е или, че понеже не съм много запознат и може да си въобразявам? Задавам този глупав въпрос, понеже за първи път я карам с климатик тази кола.


                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                              Да питам колегите с работещ климатик тук, че да не отварям нова тема, а и гледам, че горе колегата и той говори за подобно нещо като мен. Струва ми се, че климатика не изстудява много силно, т.е. като си сложа ръката, въздуха не е "леден" и при интензивно каране не-мога да достигна примерно температура в купето 20-тина градуса при външна температура около 33 градуса, та това нормално ли е или, че понеже не съм много запознат и може да си въобразявам? Задавам този глупав въпрос, понеже за първи път я карам с климатик тази кола.
                              Погледни в какво състояние е предния радиатор на климатика (кондензатора) и ако е мръсен го почисти. Мръсен радиатор води до това, което наблюдаваш. Ако след почистването не се усети съществена разлика, може да се наложи да се допълни системата. И чак тогава, ако няма подобрение ще мислиш за друга причина.

                              Ако чистиш радиатора, не ти препоръчвам да ползваш пароструйка поради вероятността от силната струя да се изкривят ламелите.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Погледни в какво състояние е предния радиатор на климатика (кондензатора) и ако е мръсен го почисти. Мръсен радиатор води до това, което наблюдаваш. Ако след почистването не се усети съществена разлика, може да се наложи да се допълни системата. И чак тогава, ако няма подобрение ще мислиш за друга причина.

                                Ако чистиш радиатора, не ти препоръчвам да ползваш пароструйка поради вероятността от силната струя да се изкривят ламелите.
                                Колега, климатика го заредих днес точно със 650 гр. фреон. И да попитам само, че не съм много на ясно, как се почиства този радиатор? ако може малко по-подробно, че те първа се сблъсквам с този проблем, благодаря.


                                Comment

                                Working...
                                X